Info / Sidste nyt

Kort over Pladsen 2020

PERSONBILER og LASTBILER.

Ligeledes har der været flere forespørgelser på ikke USA produceret autocamper, disse har også adgang til Viking Run på træfpladsen ifølge med en USA produceret bil.

I år får vi en større brænderplads med tribune, den vil ligge i race området, så er du til brænder så husk at tage et par ekstra hjul med i bagagerummet.

Vi har også hørt på jeres klager og har i år fået bedre bad og toilet forhold, vi har blandt andet fået flere toiletter ved festhallen.

INFO.

For at få den bedste oplevelse ud af Viking Run træffet, er der nogle praktiske informationer der er gode at kende på forhånd.

  1. Træfpladsen og campingpladsen ligger på samme område, altså hele Dyrskuepladsen (se kort under Billeder).
  2. Når weekend billetten og camping billetten er betalt er strøm, vand, bad, livemusik, underholdning og morgenmad gratis alle dagene.
  3. Der vil også være adgang til handicap bad og toilet
  4. Området er indhegnet, og der er kun adgang for publikum der har betalt entre.
  5. Der vil være professionelt vagtpersonale samt crew personale på pladsen under træffet.
  6. Træffet åbner for publikum og klubber
  7. Det er muligt for mærkeklubber at reservere plads på udstillingsområdet.
  8. Klubmedlemmer kan campere sammen, hvis de møder op samlet (dog stadig efter campingreglementet)
  9. Der er kun adgang for US-producerede biler
  10. Da træffet er omfattet af den normale færdselslov, er det ikke tilladt at køre på pocket bike og lign. på træfpladsen. Max hastighed på pladsen 20 km.
  11. Burnouts er kun tilladt på ”Brænderpladsen” (se kort under Billeder)
  12. Hunde på pladsen er tilladt, men skal holdes i snor.

Campingreglement:

  1. Always follow the instructions of the crew on site
  2. It is NOT allowed to have any kind of open fire in the square. Grilling must take place at the designated barbecue areas.
  3. Camping is only allowed in the designated areas
  4. Caravans, tents and cars must NOT be placed together.
  5. Cars must hold the marked parking spaces (opposite tents and caravans).
  6. Caravans MUST be placed at 3m intervals in the caravan area.
  7. Telte må kun ligge i det afmærkede teltområde.
  8. Det er dit ansvar at sikkerhedsafstanden bliver overholdt når du camper.

Info in English:

To get the best experience out of Viking Run 2014, there are some practical details that are good to know in advance.

  1. The car parking and the campsite is on the same area, thus the entire Dyrskue Square (see map in photos).
  2. When the weekend ticket and camping ticket are paid, electricity, water, bath, live music, entertainment and breakfast are free all days.
  3. There will also be access to toilet and bath for disabled people.
  4. The area is fenced and there is only access for the audience who paid admission.
  5. There will be professional security staff and crew staff on site during the event.
  6. The event opens to the public and clubs
  7. It is possible for brand clubs to reserve space in the exhibition area.
  8. Club members can camp together if they show up together (still after camping regulations)
  9. There will only be access for US-produced cars to the event Since the event is subject to the normal traffic rules, it is not allowed to ride pocket bike and the like on the event site.
  10. Max speed of 20 km/t.
  11. Burnouts are only allowed on the Burnout area (see map in photos)
  12. Dogs are allowed, but only in leash.

Camping Regulations:

  1. Always follow the instructions of crew personnel are on site It is NOT allowed to have any open fire at the site.
  2. Grilling must be done in the designated grill sites. Camping is only allowed on the marked areas/rows Caravans, tents and cars should NOT be placed together.
  3. Cars must keep to the marked parking spaces (opposite the tents and caravans, so you can still park close to "home").
  4. Campers MUST be placed with 3m space from each other in the caravan area.
  5. Tents may only be in the designated tent area.
  6. It is your responsibility to keep the safety distance when camping.